keskiviikko 2. toukokuuta 2012

VAPPEN

Heissan! Muutama päivä on tullut vietettyä hiljaiseloa, sillä mä ja Niilo oltiin perjantaista eiliseen viettämässä vappua Lempäälässä :) Oli tosi ihanaa varsinki ku sai äiteen tekemiä munkkeja ja simaa :D Vapputorillakin käytiin tietysti vappuaattona Tampereella ja mukaan tarttu vähän krääsääkin :D mutta eiks se oo se idea vapputoreissa? Roskaruokaa, vappupalloja ja rihkamaa? :D Erityisesti mun mieleeni jää ikuisesti vappuyö Tampereella, siitä kohta lisää ;)

Kuvia:

Nipa osti meille vapputorilta Angry birds- pallon :D<3

kraa

Oon aina halunnu tälläsen vappupropelli systeemin ja Nipa sit hankki mulle sen<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja nyt sitten enemmän siitä ihanasta ja ikimuistoisesta jutusta, josta vähän puhuin :)

Mä ja Niilo käytiin vappuaattona kaupassa ostamassa sellasen lukon, johon me kaiverrettiin nimikirjaimet ja yhteisen historian alkamisvuosi ja sit vappuyönä käytiin kiinnittämässä se Tampereelle yhteen siltaan, johon muutama muukin on laittanu rakkauslukon :) Oon aina unelmoinu siitä, että mä ja mun unelmien prinssi tehdään sellane rakkauslukko ja kiinnitetään se sit siltaan :)<3<3<3 Ja tietty heitettiin avaimet sit yhdessä jokeen :)<3<3<3<3<3

Kuvia tapahtumasta:

Tässä se silta<3

Ja tässä lukko<3












Ja vähän tänhetkistä tunnelmaa täältä Jämsänkoskelta: ostettiin playstationiin ne Move- kapulat ja nyt Niilo pelaa innoissaan mm gladiaattorien kaksintaistelua, pingistä, rantalenttistä....  :D






-Mira


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti