sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Sisustus inspiraatiota osa 1 - Olohuone

Moi! Mä ja Niilo löydettiin netistä yks erittäin siisti kämppä, ja jätettiin yhteydenottopyyntö sitä koskien. Mä menin tapani mukaan asioiden edelle ja aloin jo katsella huonekaluja ja sisustusta :D

On kivaa katsella netistä hienoja kuvia upeista huoneista. Taidan tehdä tällaisen neliosaisen jutun sisustuksesta, jossa läväytän kehiin mun silmää miellyttäviä sisustuskuvia eri huoneista. Tässä postauksessa esittelen omasta mielestäni upeita olohuoneita!

Kuten huomata saattaa, pidän aika modernista tyylistä. Mikä on teidän mielestä hienoin? :)



Vaihtaisin koristetyynyt oransseiksi niin sopisi meille paremmin :) Noi sohvien "kehikot" on ihanat!



Tiiliseinäääääääääääääh  <3<3<3<3




Semmoisia :)

Millaisesta sisustuksesta te haaveilette?



-Mira


2 kommenttia :

  1. Jaa-has että semmosia kuvia.Mun mieleen on sisustus, jossa on sopivasti vaaleita ja lämpimiä tummempia sävyjä yhdistetty. Liian "kuutiomaiset"sohvat ja nojatuolit ei miellytä silmää. Tulee mieleen jokin vastaanottoaula. Siis: vaaleaa, lämmintä, pehmeää, kodikasta.
    (Ä)

    VastaaPoista
  2. Itsekin tykkään vaalean ja tumman yhdistelystä ja sitä onkin nähtävissä näissä kuvissa. Mä taas tykkään kovista, kylmistä, kiiltävistä ja kulmikkaista jutuista esim metalliset jalat tuoleilla yms. Mutta sitten vastapainoksi jotain pehmeää joukkoon :) ja tauluiksi seinille vanhoja 50- luvun cokis mainoksia ooooooooh...... :D

    VastaaPoista